wtorek, 25 lutego 2020

Mrok


Opowiadanie jest prequelem do książki "Cień", którą w wersji e-book bądź papierowej możecie dostać TUTAJ


Ostrzeżenia: wulgaryzmy, przemoc
Status: trwające
Gatunek: fantasy
Rok rozpoczęcia i zakończenia publikacji: 2019-?

Odcięta od świata wyspa oraz żyjące na niej w dobrostanie i szczęściu elfy stają się celem barbarzyńców z kontynentu. 
Idealny świat młodego księcia legnie w gruzach, kiedy do pałacu wedrą chordy bestii, rabując, demolując i gwałcąc. Młodzieniec nie zna ich zamiarów, nie wie, czego tak naprawdę chcą od jego rodziny - oraz, na prastarych elfów, w jaki sposób udało im się przebić przez barierę i zapieczętować ich całą magię?
Jedno wie na pewno, nic już nie będzie takie samo, jak wcześniej. Złote czasy Elmarnaki dobiegły końca.

Trevedic jest świetnie zapowiadającym się magiem, a Xahen doskonałym wojownikiem. Jeden jest ślepcem, a drugi ma w sobie więcej empatii, niż chcieliby tego jego pobratymcy. 
Losy tej dwójki krzyżują się ze sobą i ciężko stwierdzić, czy to dar, czy może przekleństwo.




Tom I:


Tom II:

4 komentarze:

  1. Cześć!
    Chciałam napisać, że uwielbiam wszystkie twoje opowiadania i z miłą chęcią je czytam. "Mrok" bardzo przypadł mi do gustu, niecierpliwie wyczekuję nowego rozdziału. Zastanawiam się nad kupnem "Cienia" - oczywiście wersję papierową, bo przyznam, że posiadanie cudeniek spod twojego pióra na półce jest niezwykle kuszące, a zwłaszcza tych fantasy, bo według mnie, wychodzą ci one naturalnie, bardzo dobrze się je czyta.
    Zamierzasz wydać także "Mrok"? Przyznam, że wyczekiwałabym i na pewno bym kupiła - na pewno nie tylko ja.
    Z pozdrowieniami i dużą ilością weny,
    Chisek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mały włos, a przegapiłabym ten komentarz. Całe szczęście, że zdarza mi się zaglądać w zakładkę ogólną komentarzy :D.
      Po pierwsze - hej! Bardzo mi miło, że podobają Ci się moje opowiadania, w szczególności fantasy. Jestem w tym temacie nowa, także jeszcze bardziej mi schlebiasz :).
      Co do wydania Mroku - na obecną chwilę nie wiem. Takie były plany, jednak trochę się one ostatnio rozjechały. Bardzo lubię publikować teksty w necie i dostawać od razu feedback od czytelników. Kiedy coś się wydaje ten odzew jest bardzo okrojony. Nie ma się takiego kontaktu z ludźmi, a to o niego mi głównie chodzi. Zobaczymy więc, I i II tom pojawią się w Internecie - to jest raczej pewne.

      Dzięki za komentarz, a wenę z chęcią przygarnę :D
      Trzymaj się ;)

      Usuń
  2. Witaj. Nadrobiłam właśnie Mrok w ciągu paru dni i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Styl pisania masz coraz lepszy! :) Jeszcze tylko dwa rozdziały i będę musiała sięgnąć po Cień :). Obyś pisała jak najwięcej, nie przestawaj, masz wciąż tu wiernych fanów :)! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Dopiero teraz zobaczyłam ten komentarz. Bardzo się cieszę, że jest dostrzegalna różnica w stylu, dobrze wiedzieć, że nie stoi się w miejscu. Pisać piszę, ale nie zawsze mam na to czas, niestety.
      Mam nadzieję, że "Cień" nie zawiedzie! ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy nadesłany komentarz!

Mój banner:

Mój banner:
Zdjęcia opublikowane na blogu nie są moją własnością. Nie mam żadnych korzyści finansowych z powodu umieszczenia ich na stronie.