środa, 14 grudnia 2011

Wilczy skowyt

Ostrzeżenia: wulgaryzmy, duża dawka przemocy, opisy erotyczne
Status: zakończone
Gatunek: fantasy
Rok rozpoczęcia i zakończenia publikacji: 2011/12
Rating: +18

- Chciałbym cię zatrzymać – powiedział do siebie, chociaż wciąż miał nieodparte wrażenie, że Xinus rozumie więcej, niż mu się wydaje. Wilk spojrzał mu głęboko w oczy, słuchając.

Demio prowadzi ciężkie życie z ojcem, który niekoniecznie mu je ułatwia. Chłopak nie potrafi jednak go zostawić. Na dodatek jest w związku, który nie jest akceptowany przez społeczeństwo, więc razem z kochankiem muszą się ukrywać.
Jego życie zmienia się jednak, gdy odnajduje w lesie poważnie rannego wilka, przez którego zostaje wciągnięty wir niecodziennych wydarzeń.

Spis rozdziałów:

Rozdział 1. Kiedy księżyc jest w pełni...
Rozdział 2. Bo tak naprawdę, to tylko bardzo mądry i łagodny wilk
Rozdział 3. Chciałbyś zostać? A ja chciałbym cię zatrzymać
Rozdział 4. Dziwny, przerażający mężczyzna
Rozdział 5. Tylko sen
Rozdział 6. Za dużo na raz
Rozdział 7. Nie pytaj
Rozdział 8. Nowy rozdział w życiu
Rozdział 9. Czasem lepiej nie wiedzieć
Rozdział 10. Normalnie żyć

7 komentarzy:

  1. Yeee już mi się to podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO!!! Już mi się podoba ^.^ *uwielbia wilki*

    ~`Kuroneko

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak krótki opis, a jednak zawiera w sobie tyle informacji, że chce się czytać dalej. Podoba mi się. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa opowiadania! Jak dla mnie brzmi bardzo ciekawie. Wiec czekam na pierwszy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne opowiadanie :)
    Bardzo mi się podobało - dla miłośników wilczków rewelacja - bardzo dobrze napisane. Lekkie masz pióro moja droga :)
    Czy można liczyć na jakąś kontynuację?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się już trakcie czytania. Piękne, bardzo piękne, szkoda, że takie krótkie ;)
    Mam cichą nadzieję, na jakąś kontynuację w przyszłości.. Proszę? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy nadesłany komentarz!

Mój banner:

Mój banner:
Zdjęcia opublikowane na blogu nie są moją własnością. Nie mam żadnych korzyści finansowych z powodu umieszczenia ich na stronie.