piątek, 31 maja 2019

Cień już w sprzedaży!

Wreszcie mogę Was poinformować, że książka, nad którą pracowałam prawie rok, jest już do kupienia na stronie Bucketbook - https://bucketbook.pl/pl/p/Cien/259

Jestem jednocześnie okropnie podekscytowana i też zdenerwowana. Mam nadzieję, że powieść przypadnie Wam do gustu. To mój pierwszy tego typu projekt fantasy i nie będę ukrywać, spodobał mi się ten gatunek ;).


Jeśli ktoś z Was chciałby zostawić komentarz po przeczytaniu, może spokojnie zrobić to tutaj, w komentarzach, nie martwiąc się o spojlery, lub wysłać mi wiadomość prywatną poprzez fb. Będę bardzo wdzięczna, w końcu chciałabym wiedzieć, czy tekst spełnił oczekiwania. :D

A na zakończenie parę zdjęć wykonanych przez Shivunię:





11 komentarzy:

  1. Co prawda nie kupiłam książki, a e-book, ale wypowiem się już po przeczytaniu stu pierwszych stron: Opowiadanie cudowne, trzyma w napięciu i kotłuje się pod czaszką cały czas tylko jedna reakcja: NO DZIAŁAJ SILVAN XD
    Dziękuję za tą perełeczkę, droga Dream <3
    Pozdrawiam gorąco ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że do samego końca będzie czuć to napięcie <3.
      Dziękuję za zakup i miłe słowa :)

      Usuń
  2. Książka zakupiona przed premierowo czyli w piątek już miałam ją w swoich rękach. Okładka cudowna podoba mi się ten mat na niej, do tego czcionka czytelna i dobrze się czyta. Niestety nie przeczytałam jeszcze całości tego opowiadania przez to że przez pracę mam mało wolnego czasu. Ale na pewno za jakiś czas to nadrobię i nie wątpię w to że opowiadanie będzie świetne zresztą jak wszystkie twoje opowiadania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że książka podoba Ci się wizualnie :D. Trzymam kciuki, abyś znalazła chwilkę wolnego czasu i przeczytała na spokojnie :)
      Dzięki za wsparcie i również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Przeczytałam. Jak zwykle u Ciebie bohaterowie wydają się bardzo realni, a ich emocje uczucia logiczne co szczerze uwielbiam. Silvan przechodzi niezłą drogę, a zakończenie miażdży :D naprawdę dziękuję Ci za to zakończenie, tak rzadko spotyka się dobre zakończenia, a to jest idealne. Stworzyłaś też fantastyczny świat i bardzo fajnie czytało się o różnicach między krainami. Do tego cała masa magicznych stworzeń, ciekawe zwyczaje i sarkastyczny drań w pakiecie, jestem zakochana. Oczywiście chciałabym poczytać o nich jeszcze ale historia została tak pięknie zamknięta że chyba nie planujesz kontynuacji... Ja chętnie przeczytam jeszcze coś z tego uniwersum bo chyba zapowiadalas że coś będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: bardzo dziękuję za komentarz! Nawet nie masz pojęcia, jaką ulgę poczułam, że książka się spodobała :). No i oczywiście cieszę się, że zakończenie przypadło do gustu, zanim zaczęłam pisać to opowiadanie, już wiedziałam jakie będzie miało zakończenie.
      Jeśli chodzi o inny tekst w tym uniwersum, będzie. Dopiero tworzę do niego plany, bo chcę by było równie dobrze przemyślane co „Cień”, więc pewnie trzeba będzie trochę poczekać, jednak na pewno będzie. I jeśli jesteś uważnym czytelnikiem, możesz już podejrzewać kto będzie głównym bohaterem. Podpowiem, że akcja rozegra się setki lat przed wydarzeniami w „Cieniu” :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Muszę to mieć 😍 zaraz robię zamówienie.
    Zapraszam do mnie na bloga

    https://hmskpisanemm.blogspot.com/?m=1

    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie skończyłam czytać twoją książkę i nie mogę uwierzyć. Książka ma niby ponad 300 stron a po przeczytaniu jej mam niedosyt jak dla mnie mogłabyś dodać jeszcze ze 100 stron opisując tam jakieś szalone przygody jakie spotkały Silvana i Agandelaw trakcie ich podróży. Czytałam komentarz u góry i zgadzam się z autorką tego komentarza zakończenie miażdży, też chciałabym przeczytać jakąś drugą część tego opowiadania ale zakończyłaś to w taki sposób że nic ująć nic dodać.Aż trudno mi jest się powstrzymać od przytoczenia konkretnych sytuacji i zapytania o niektóre rzeczy ale nie chce nikomu spojlerować. A co do twojego komentarza o tym że już planujesz inne opowiadanie czyżby głównym bohaterem tego będzie Trevedic?? Bo jak tak to z jednej strony się ciszę bo chętnie bym przeczytała o jego historii a z drugiej nie za bardzo bo wiem jak to z nim później będzie .

    Jak ktoś czyta ten komentarz i zastanawia się nad zakupem tej książki to jak najbardziej polecam bo nie pożałuje, historia cudowna w ogóle nie przynudza i czyta się ją szybko jak ma się czas.

    Pozdrawiam i życzę dużo weny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za komentarz. Jeśli chodzi o wydawanie książek, autor dostaje zdecydowanie zbyt mało feedbacku :D. Publikowanie na blogu jest o wiele bardziej wenogenne. ;)
      Cieszę się, że książka z jednej strony budzi niedosyt, a z drugiej, że zakończenie wydaje się odpowiednie. Można odetchnąć z ulgą :D.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Cześć! Pierwszy raz piszę na twoim blogu :) Oczywiście e-book kupiony był już w okolicach premiery. Jednak mi (jak zwykle) na pisanie komentarzy ciężko się zebrać. Śmiesznie się wtedy złożyło bo razem z twoim tekstem kupiłam "Mgłę" Silencio. Oba teksty były o demonach i zakończenia miały dość oryginalne - nazwałabym je niespodziewanymi, takimi innymi. Powiem ci szczerze, że po przeczytaniu "Mgły" gdzie zakończenie jest no takie właśnie oryginalne twoje nie było dla mnie, aż taką niespodzianką. Myślę, że byłoby tak samo gdybym twój utwór przeczytany był pierwszy. Następnym razem Może będę sobie dozować utwory od takich fajnych autorek ;) By uczucia po przeczytaniu jednego utworu zdążyły się uspokoić i zafundować sobie kolejnego emocjonalnego kopa. Może nie powinnam porównywać, ale twój tekst czytało mi się tak samo miło jak ten Silencio. A ją uważam za genialnego autora. Twój tekst wywarł na mnie spore wrażenie. Jeszcze pamiętam zakończenie :D a to znaczy, że było dobre! Muszę przejrzeć resztę twoich tekstów! Koniecznie! Mam nadzieję, że napiszesz coś równie fajnego w klimacie fantastyki. Życzę duuużo weny i pisz więcej! Ja nie pogardzę ;)
    Tona buziaków z weną i
    Pozdrawiam Serdecznie
    Nao 😘
    P.S. Nie umiem pisać komentarzy (szczególnie długich) , więc musisz mi wybaczyć jeśli coś jest nieskładne itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za komentarz. Naprawdę cieszę się, że Cień się spodobał, to moje pierwsze takie "fantasy pełną gębą" i miałam co do niego trochę obaw.
      Aktualnie na tapecie mam prequel Cienia, części publikuję tutaj, bo potrzebuję naprawdę dużo weny żeby zebrać się do pisania.
      Jeszcze raz dzięki :)

      Usuń

Dziękuję za każdy nadesłany komentarz!

Mój banner:

Mój banner:
Zdjęcia opublikowane na blogu nie są moją własnością. Nie mam żadnych korzyści finansowych z powodu umieszczenia ich na stronie.