piątek, 10 lutego 2012

Książę

Ostrzeżenia: brak
Status: zakończone
Gatunek: baśń, fantasy 
Rok rozpoczęcia i zakończenia publikacji: 2012
Rating: +15

Książę opowiada o młodym, zagubionym Księciu zamkniętym w zamku i pewnym złodzieju, który próbuje nadać porcelanowej lalce człowieczeństwo. Historia pisana jako bajka i też tak należy ją traktować.


Spis rozdziałów:

Rozdział 1. Książę, to jest twój świat
Rozdział 2. Książę, przypominasz mi lalkę
Rozdział 3. Książę, jesteś tylko dzieckiem
Rozdział 4. Książę, przepraszam, że nie sprowadziłem tutaj z zagranicy kaszmirowych powłok
Rozdział 5. Książę, nie jesteś marionetką
Rozdział 6. Coś się stało, Książę?
Rozdział 7. Książę, nie masz tam wstępu
Rozdział 8. Książę, zaczynasz odkrywać, kim jesteś
Rozdział 9. Książę, biały kot zamienił cię w człowieka

4 komentarze:

  1. Kocham to opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne. Kiedy można się spodziewać następnych rozdziałów? No i masz już zaplanowane ile będzie ich ogółem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc, mam wrażenie jakby to moje opowiadanie Cię zainspirowało. A mianowicie "Sułtan i Złodziej". Hmm...

    Karmelowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że gdyby nie Google to nie przypomniałabym sobie, skąd kojarzę Twój nick. Nie będę ukrywać, że pierwszą inspiracją do "Księcia" był serial Merlin, a później jedno z opowiadań Silencio.

      Usuń

Dziękuję za każdy nadesłany komentarz!

Mój banner:

Mój banner:
Zdjęcia opublikowane na blogu nie są moją własnością. Nie mam żadnych korzyści finansowych z powodu umieszczenia ich na stronie.