czwartek, 23 maja 2019

Cień - przedsprzedaż!

Hej, przychodzę do Was z wiadomością, że już teraz możecie kupić książkę "Cień" w przedsprzedaży, dzięki czemu dorwiecie ją jako pierwsi. Pozycja do nabycia na Bucketbook, a dokładnie tutaj -> https://bucketbook.pl/pl/p/Cien/259

Premiera książki jak i ebooka zaplanowana jest na 31.05, więc coraz bliżej. Sama już nie mogę się doczekać, aby złapać tego grubaska (ponad 300 stron) w swoje ręce.

"Cień" jest jedną z dwóch zaplanowanych książek, których akcja rozgrywa się w jednym uniwersum. Planuję niedługo siąść do pisania spin-offa i jestem przekonana, że jak już przeczytacie historię Silvana, będziecie wiedzieć, kto zostanie bohaterem drugiej pozycji tego cyklu.

Wrócę tu jeszcze z informacją, gdy nadejdzie już dzień do premiery i o ile będzie taka potrzeba, mogę stworzyć osobny post, w którym dozwolone będą komentarze wraz ze spojlerami.

Do napisania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy nadesłany komentarz!

Mój banner:

Mój banner:
Zdjęcia opublikowane na blogu nie są moją własnością. Nie mam żadnych korzyści finansowych z powodu umieszczenia ich na stronie.