niedziela, 22 listopada 2015

"Słońce za chmurami" już dostępne!

Witajcie kochani. :) W tym tygodniu na moim fanpejdżu wybiła magiczna liczba trzystu lajków, za co bardzo Wam wszystkim dziękuję. Jest Was naprawdę dużo, nigdy bym się nie spodziewała, że ta skromna strona może zdobyć tylu czytelników.
Właśnie z tej okazji udostępniłam na platformie Beezar.pl Słońce za chmurami, które kiedyś wisiało na blogu, a później doczekało się swojego wydania w wersji papierowej. Pozycję możecie znaleźć po kliknięciu w poniższy link. 
Jeszcze raz dziękuję i do napisania!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy nadesłany komentarz!

Mój banner:

Mój banner:
Zdjęcia opublikowane na blogu nie są moją własnością. Nie mam żadnych korzyści finansowych z powodu umieszczenia ich na stronie.