poniedziałek, 26 listopada 2012

Konkurs

Mam jeden wolny egzemplarz mojej powieści "Słońce za chmurami", tak więc powstał pomysł na zorganizowanie konkursu :) Nagrodą będzie książka. Pytanie tylko, jaki konkurs? Tu już Wy musicie zadecydować: wolelibyście konkurs fanfikowy czy fanartowy? Niestety nie mogę przeprowadzić obu ze względu na to, że nagroda jest tylko jedna, a połączenie tych dwóch sprawiłoby, że wyłowienie zwycięscy stałoby się ciężkie.
Głosy oddawajcie w sondzie, która znajduje się po prawej stronie :) Może ktoś z Was zrobiłby sobie prezent poświąteczny ;).

Konkurs dotyczyłby oczywiście fanfika/fanarta do któregoś z opowiadań napisanych przeze mnie. Zapraszam do oddania głosu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy nadesłany komentarz!

Mój banner:

Mój banner:
Zdjęcia opublikowane na blogu nie są moją własnością. Nie mam żadnych korzyści finansowych z powodu umieszczenia ich na stronie.