niedziela, 7 października 2012

Szablon

Ubolewam nad tym, że zniknął mój piękny pan, który przez ostatnie miesiące zdobił szablon bloga, no ale niestety... Nie miałam zgody autora na umieszczenie tutaj tej fotografii i nie mogłam odnaleźć żadnego kontaktu do niego. Powiem szczerze, że nawet nie wiem, kto jest autorem zdjęcia, a to trochę nie fair, więc poprosiłam Kohaku o rysunek...
I od dzisiaj na szablonie będzie widniał równie piękny, choć nieco bardziej niegrzeczny pan :) Olek. 
Olek, kiedy zrodził się w mojej głowie nie miał jeszcze imienia. Nie miał też dokładnie określonego wyglądu, ale gdzieś tam zawsze siedział i czekał na swoją kolej. A Kohaku nadała mu kształtu i gdy już mogłam na niego spojrzeć, stwierdziłam, że imię Aleksander pasuje najbardziej. I nie Aleks, tylko Olek, jak już. 
Bardzo możliwe też, że kiedyś, gdzieś będziecie mogli poczytać coś z Olkiem w roli głównej :) Opowiadanie już powstaje, ale nie liczyłabym na szybką publikację. 

Olek w pełnej krasie:


DeviantArt Kohaku  - zapraszam do odwiedzenia strony, autorka jest naprawdę świetna w tym co robi :) Nic, tylko się zachwycać.


10 komentarzy:

  1. Ten ładny pan był super, ale Olek ma w sobie to coś ;p Wiem sprecyzowałam to niesamowicie ale inaczej nie mogę.
    Pozdrawiam i życzę weny
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny rysunek. Przejmujesz się zgodą autora? Przecież wszyscy wstawiają rysunki, zdjęcia. A ten pan był boski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejmuję, bo gdybym ja była na miejscu autora, to nie wiem jakbym się poczuła... Albo jeszcze inaczej, jak poczułby się model (nie jestem nawet pewna, czy to nie była osoba prywatna), gdyby odnalazł swoje zdjęcie na nieznanej mu stronie?
      Zresztą zaczęłam trochę poważniej traktować swoje pisanie.

      Usuń
    2. Poza tym, gdyby autor się odnalazł, Dream mogłaby mieć poważne problemy prawne. Bez mrugnięcia okiem sędzina przyznałaby rację twórcy, który mając możliwość uzyskania odszkodowania na stówę zgłosiłby się do prokuratury.

      Usuń
  3. Olek jest śliczny. Ale ja w innej sprawie. Wiesz może, kiedy mniej więcej będzie do kupienia Słońce za chmurami?

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkę będzie można kupić już na konwencie "Baka" 20-21.10 :) Kilka dni później pojawi się na stronie wydawnictwa The Cold Desire (banner do strony znajdziesz u mnie w zakładce "wspieram").

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź. :)

      M.

      Usuń
  4. :* Niech służy Ci wiecznie :D


    Kkohaku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy nadesłany komentarz!

Mój banner:

Mój banner:
Zdjęcia opublikowane na blogu nie są moją własnością. Nie mam żadnych korzyści finansowych z powodu umieszczenia ich na stronie.